Klántörténet, a'la Maurelius

2014.01.02 19:17

   Első rész :-)   ...mert lesz több is...

Valamikor 2009 január végén kaptam egy e-mailt, amiben 1 hetes Wow próbajátékot kínáltak, sztem ezt sokan ismerik. Abban az időben Silkroad-oztam szabadidőmben, ez is egy MMORPG, távolkeleti beütéssel, érdemes kipróbálni... :-) Szóval rámozdultam a próbajátékra, és nagy nehezen sikerült is accountot csinálni, majd megalkotni Maureliust. Hogy miért pont mage, azt nem tom, a fire talenteket viszont azért választottam, mert szép színesek voltak... :)  A Saurfang szervert ajánlotta fel, nem keresgéltem, elfogadtam.

Gőzöm nem volt, h mit kell csinálni, de élveztem a felfedezőutakat. Az első 100 death általában baleset volt, nekirontottam mindennek, ami mozgott. Úgy 10-es szint körül megszólított egy Laposmacska nevű karakter, magyarul...azóta sem tudom, h honnan tudta a nemzetiségemet... Megkérdezte, hogy lenne-e kedvem belépni az "Elveszett légió" nevű magyar klánba. Nem terveztem hosszúra a wow-os kitérőt, de beleegyeztem, hogy lássam , milyen közösség müxik a szerveren. Legalább negyven magyar nyüzsgött ekkor már a klánban, legtöbbjük casual, de néhány hcgamer is, néhány abszolut kezdővel megtűzdelve, mint jómagam. A nevekre már nem emlékszem, de egy Waslord nevű figurára igen, ő a DH tagoknak valszeg már ismerős, a másik karija később Jasmin névre hallgatott... Elég renyhe klánélet folyt, mindenki külön utakon járt, jórészt egyedül fejlesztgettem a karit, többnyire rosszul. Miután a silkroados újítások nem tetszettek, egyelőre maradtam a wow-ban, vettem egy gamecardot, tovább játszottam vele. Néhány hét után azt vettem észre, hogy a guild chat elnémult, valószínűleg kimaradtam egy nagy összeveszésből, és gyakorlatilag egyedül maradtam. Véletlenül futottam össze ismét Waslorddal, aki egy másik magyar klánba invitált, csupa jót mondott róluk, így aztán átléptem a Demonhuntersbe. Itt kezdődik az általam ismert klánsztori, de ez közel sem a kezdeteket jelenti a DH életében, én már egy kész csapatba kerültem. Ha jól emlékszem, Danarius volt akkor a klánvezér, ő a Csillu bátyja, úgy tudom, családi vállalkozásnak indult a klán...  :-P

Hardened mellett , aki szintén családtag volt, mély nyomot hagyott bennem Eddymurphy törp Úr, akival szinte azonnal összebarátkoztam. Marghai szervezte az instákat és a raideket, Osibaa-t és Larxenét azért jegyeztem meg, mert szintén mage-el játszottak, és rendre lenyomták az én karimat. Persze tehették, mert ők már tudták, hogy az arcane jelenleg a menő, nem a fire, de igazából nem segítettek, nehogy kiszorítsam őket a közös instákból és raidekből. Dwarfhero aranyos volt, segített, de ő sem tartozott a menők közé.

Na, holnap folytatom... bye all