Guild-Time

2012.05.04 09:35

Sziasztok !

Az elmúlt hetekben mindenki nagyon eltűnt. Van ilyen, munkahely, család, suli, bármi. Én játszogattam néha - de arra jöttem rá, hogy így nem is jó. Én Veletek, én egy pici, de rendes-kedves közösségben szeretem már csak ezt a játékot. :)

Egyszer jött egy meghívó egy esti közös játékra és nagyon örültem... - de aznap délután kaptam olyan betegséget, hogy kb egy napot a legkisebb helyiségünkben töltöttem, elég elgyötörten...

Szóval lett egy hülye ötletem. Mivel elfoglaltak vagytok (és júliustól magam is :)) azaz vagyunk, kétféleképpen is nyomhatjuk. Az egyiket csináljuk: mindenki amikor ráér, vagy lopott egy kis időt ÉS a napi rohangálás mellett kedve is van - belép és játszogat. Működik, akár maradhatna is...

De mi lenne, ha "kijelölnénk" "Guild-time"-okat ! Persze többfélét, mert többféle időbeosztásunk van.

Mire gondoltam konkrétabban ? Pl.: Guild-time: H 10-11; 20-21; K: -, SZ: 20-21; Cs:-, P 10-11; 20-21; Szo: 10-11; 20-21, V: -

Na ez meg mire jó, ha úgysincs időnk, meg ilyesmi ? Szerintem jó. Mert ha a napod sűrű volt, az idegeid feszültek, lehet hogy arra gondolsz, hogy "minek lépjek be, úgysincs senki" - és valszeg igazad lesz. De ha "time" van, akkor lehet hogy úgy gondolhatsz ugyanerre, hogy "na belépek egy pillanatra, mert lehet, hogy van valaki fent - ha nincs, akkor 1 perc után kilépek". A különbség talán annyi, hogy 2-3 próbálkozásból szinte biztosan összefutnátok egymással, vagy akár az én karaktereim valamelyikével...

Vagy ez Hülyeség ?