Aréna

2012.04.13 14:43

Háp-háp, nem is tudom minek írok, ha nincs aki olvassa !

Csak annyit akartam mondani, hogy büszke vagyok Bombára ! Guild-unk egyik meghatározó hölgytagja aréna csatározásainkban ugyanis olyat tett, amiről még nem is halottam, hogy lehet.

Van neki ugye arena 2v2-ben egy elég béna párja. Igyexik szegény, de hát nem túl ügyes... és gyakran meghal. Mint történt ez a (talán) múlt héten is - de szerencsére együtt haltam (mer' ugye Grof-ról van szó :)) az ellenfél egyik játékosával.

Innentől jött a Bombastina - Tsunami (dk blood vs. dk blood) kvázi párbaj, egy az egy ellen, halálig...

Na ezaz...

Amikor kettesben maradtak, Tsunami élete 92%-on volt, Bombáé 38%-on. Az esélyek ugye nem egyformák így...

Nem is tudom - talán egy, de az is lehet, hogy kettő órán át nézhettem (elég morbid, hogy halottként néztem :)) a csatát.

Bomba 10-40% életerő között ugrált, Tsunamit leverte 38%-ig... többször is. Aztán persze Tsunami is ütött-vágott... és Bomba benézett többször is 10% alá... de innen mindig volt visszaút.

Ami szerintem ÓRIÁSI: Egyszer 0,7% életerőről is visszajött Bomba a partiba !!!!!!!! Meddig ? kb 65-70%-ig.... Az én állam pattogott... óriási volt, cikáztak, igéztek, mittudomén mitcsináltak, pörgött, látványos volt minden - de hogy az ujjaik még egyáltalán elérték a billentyűket, az is csoda volt.

Nem tudom éppen ki hol tartott, de viszonylag nem túl messze egymástól életerőben, a fél és teljes életerő között... egyszer csak kidobott a gép mindenkit az arénából ! Semmi írás, semmi duma... Lehet, hogy letelt az előre elképzelhetőnek tűnt leghosszabb, beállított időkorlát. De tény, hogy sem győzelemnek, sem vereségnek nem számolta el a rendszer.

Döntetlen !!!

Arénában ...

Nagyon-nagyon gratulálok Bombának (különösen a 0,7%-ról való felállása volt csoda), de ezúton is minden tiszteletem Tsunami nevű nemes ellenfelének is !